Don't lose who you are in the blur of the stars

ibland kan man ju inte undvika att tänka tänk om.
tänk om jag hade gjort så. hade tänkt annorlunda eller inte tänkt alls.
eller vissa saker som man kanske ångrar
just nu vill jag mer än vad som är mitt liv
jag vill ut se mig omkring jag känner mig sjukt instängd
jag vill tjäna pengar, inte i mängder men jag vill ha betalt för mitt slit!
sen är jag för feg för förändringar.
jag har blivit det.
kanske för att det jag har är värdefullt och jag vågar inte riskera att förlora det.
men nu är det iaf dags att ändra mitt liv lite grann. där jag känner mig okrossbar och helt enkelt bra!
låter ju skit bra tycker jag så nu dags för ändring, vi börjar imorgon! :)
Drar lite blandade bilder på det, lycka!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0