IF THIS LOVE ONLY EXISTS IN MY DREAMS, DON'T WAKE ME UP

Det är sjukt viktigt att omge sig med människor man älskar.
Vilken energi jag får av det.
Både min man och jag har varit lediga idag, så gött.
Sen kom mamma och syster förbi och sen även min älskade vän. Hur bra kväll?!
Är så oerhört lycklig över att ha så fina människor runt omkring mig.
 
Idag var jag även hos vårdcentralen för att ta tag i mindre roliga saker.
Hoppas de hittar något på blodproven och att det inte är allt för dåligt.
Känns skönt att äntligen tagit tag i det men samtidigt är jag rädd för att det ska vara reumatism eller något ännu värre.
Vill inte vara 40 år och inte kunna röra mig..
Den som lever får se.
 
I need your love
I need your time
When everything's wrong
You make it right


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0