I crashed my car into the bridge, i watched,I let i burn

Visst är det en sån härlig känsla att veta vad man vill.
Att förstå vad som får en att må bra respektive dåligt.
Så att man kan göra förändringar.
Just nu är jag nöjd med väldigt mycket förutom en sak som faktiskt tar onödig energi.
Jag har insett att kärlek till vänner, familj, pojkvän och till sig själv betyder mer än någonting annat.
Pengar är viktigt men inte alls lika viktigt som tid. 
Tid till sig själv och alla sina älskade.
Just nu har jag knappt någon tid till dem och heller inte till mig sälv.
Det ogillas starkt.
Så jag ska lösa detta problemet snart.
Jag vet att det kommer kännas så mycket bättre då. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0